Toimitus- ja tilausehdot
Maksaminen
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Tilaukset lähtevät toimitettavaksi kuljetusyhteistyökumppaneille yleensä tilauspäivänä. Joskus tämä saattaa viedä 1-3 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteesi toimitetaan mahdollisimman nopeasti ja harvinaisista pidemmistä toimitusajoista ilmoitetaan tilaajalle erikseen sähköpostilla.
Tilauksen tehtyäsi saat sähköpostiisi lähetystunnuksen, jolla voit seurata toimituksen kulkua Postin tai Matkahuollon verkkosivuilla.
Jos jätät tilauksesi noutamatta, perimme siitä mahdolliset postikulut, noutamattoman lähetyksen palauttamisesta aiheutuvat kulut sekä Paytrailin palvelukulut.
Voit myös noutaa tilauksesi Liinu’n organic beauty -hoitolalta Helsingistä (käyntiosoite Eurantie 3, postiosoite Hauhontie 6-8. N 82c), jolloin toimituskuluja ei peritä. Noudon voit tehdä hoitolan shopin aukioloaikoina tiistaisin klo 18-20, keskiviikkoisin klo 10-12 ja torstaisin 15-16. Huomaathan, että heinäkuussa shoppi on kiinni. Tarkistathan mahdolliset shopin aukioloaikamuutokset vielä erikseen Liinu’n organic beautyn Instagram-tililtä. Erillisestä noutoajasta voidaan sopia sähköpostitse.
Tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön sekä myyntikuntoinen. Kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehjät. Kuluttaja maksaa itse tuotteiden palautuksen postitse, eikä tilauksen yhteydessä maksettuja toimituskuluja palauteta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua.
Huomaa, että jos olet avannut tuotteen tai testannut sitä, tuote ei enää ole palautuskelpoinen. Palautettavan pakkauksen tulee olla alkuperäisessä, koskemattomassa kunnossa. Palautettava tuote on ostajan vastuulla, kunnes se saapuu takaisin Liinu’n Organic Beautyyn.
Tuotteemme ovat vapaita yleisimmistä allergeeneista, kuten synteettisistä väri- ja tuoksuaineista. Mikä tahansa aine, luonnollinen tai kemiallinen, voi kuitenkin aiheuttaa herkkyysreaktioita – olemme kaikki ainutlaatuisia ja yksilöllisiä! Turvallisuutesi vuoksi myynnissä olevista tuotteista on saatavilla täydellinen ainesosaluettelo. Jos ostamasi tuote on virheetön mutta huomaat ettei se sovellu tarpeisiisi, sovi sinulle tai ole muuten vain mieluinen, ei tämä ole riittävä peruste palautukseen.
Mikäli toimitettu tuote on vioittunut, ota yhteyttä sähköpostitse karoliina.rauhala(at)gmail.com. Liinun.fi -verkkokaupasta tilattujen tuotteiden reklamaatiot tulee aina tehdä myyjätaholle eli liinu’n organic beautylle, ei reklamaatioita koskevalle brändille. Liinu’n organic beautyllä on velvollisuus vastata mahdollisista reklamaatioista ainoastaan silloin, jos kommunikaatio tapahtuu Liinu’n organic beautyn kautta.
